Zin in Zingen? Meld je aan

Heb je zin om lid te worden van een koor dat met plezier zingt maar ook streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit, meld je dan aan. Voor jonge enthousiaste leden is er in alle stemsoorten plaats, maar we zijn vooral op zoek naar sopranen, tenoren en bassen. We nodigen je graag uit om vrijblijvend te komen luisteren en eventueel mee te zingen. Ben je ouder dan 60 jaar? Neem dan eerst even contact op met het secretariaat

Enthousiast? Wij repeteren het hele jaar door op maandagavond van 20.00 - 22.00 uur in het PCC, Loudelsweg 14a in Bergen (NH), uitgezonderd de schoolvakanties. Meld je wel van tevoren even aan, dan houden we rekening met je komst.

De dirigent bepaalt uiteindelijk of je stem goed past bij het koor en bij welke stemgroep je wordt ingedeeld.

Voor informatie bel naar Jitske Roodbergen: (072) 511 29 70. Besluit je om je aan te melden als lid stuur dan een mail naar secretaris@koorverenigingbergen.nl met daarin naam en geboortedatum.

Per 1 januari 2017 bedraagt de contributie € 17,50 per maand. Aan het begin van elk kwartaal zal dan via automatische incasso € 52,50 afgeschreven.